El Consell Comarcal del Montsià coordinarà la contractació de 17 persones en situació d’atur amb el programa ‘Treball i Formació’

El Consell Comarcal del Montsià coordinarà la contractació de 17 persones en situació d’atur amb el programa ‘Treball i Formació’

El Consell Comarcal del Montsià, en col·laboració amb 11 ajuntaments de la comarca, contractarà 17 persones en situació d’atur a jornada completa durant 1 any.

Les contractacions se duran a terme a través del programa Treball i Formació 2025. «Són contractacions subvencionades pel SOC (Servei Públic d’Ocupació de Catalunya), que enguany gestionarem a través de l’agrupació creada amb 11 municipis del Montsià per impulsar un projecte ocupacional conjunt», destaca el president del Consell Comarcal del Montsià, Sergi Guimerà.

El termini per inscriure’s és del dilluns 7 de juliol fins al divendres 11 de juliol de 2025. Cal trucar al 900 800 046 (Servei d’Ocupació de Catalunya) i indicar el codi de l’oferta de la plaça que t’interessa.

Places disponibles per col·lectius:

Col·lectiu PRGC (2 places)

Dirigit a persones demandants d’ocupació no ocupades (DONO) que siguin beneficiàries de la Renda Garantida de Ciutadania (RGC), o bé que l’hagin sol·licitada dins els 6 mesos previs a la publicació de la Resolució.

  • Peó de brigada (la Ràpita) - Codi de l’oferta: 09-2025-16573
  • Neteja d’edificis públics (Ulldecona) – Codi de l’oferta: 09-2025-16603

Col·lectiu PANP (6 places)

Per a persones en risc de caure en atur de llarga durada i que no percebin prestació per desocupació. Es consideren en atur de llarga durada aquelles persones inscrites com a DONO durant almenys 6 mesos dins dels 18 mesos anteriors a la presentació de l’oferta.

  • Neteja d’edificis públics (la Galera) – Codi de l’oferta: 09-2025-16566
  • Peó de brigada (Freginals) – Codi de l’oferta: 09-2025-16559
  • Peó de brigada (Mas de Barberans) – Codi de l’oferta: 09-2025-16584
  • Peó de brigada (la Sénia) – Codi de l’oferta: 09-2025-16576
  • Peó de brigada (Sant Jaume d’Enveja) – Codi de l’oferta: 09-2025-16601
  • Neteja viària (Alcanar) – Codi de l’oferta: 09-2025-16517

Col·lectiu DONA (2 places)

Adreçat a dones inscrites com a DONO, especialment en situació de violència masclista o d’atur de llarga durada sense prestació per desocupació.

  • Auxiliar d’informació (Consell Comarcal del Montsià)
    – Codi de l’oferta 09-2025-16548
  • Auxiliar d’informació ( Santa Bàrbara) – codi de l’oferta 09-2025-16598

Col·lectiu TRANS (1 plaça)

Adreçat a persones que no s’identifiquen amb el gènere assignat en néixer, ja sigui perquè s’identifiquen amb un altre gènere o no encaixen dins les categories tradicionals. Cal estar inscrites com a DONO i acreditar la condició de persona trans* amb una declaració responsable.

  • Neteja d’edificis públics (Consell Comarcal del Montsià)
    – Codi de l’oferta 09-2025-16553

Col·lectiu MG52 (6 places)

Per a persones de 52 anys o més, en situació d’atur i inscrites com a DONO.

  • Peó de brigada (la Ràpita) – Codi de l’oferta: 09-2025-16570
  • Peó de Brigada / manteniment (Godall).
    Contactar amb el Dispositiu d’Atenció a les Persones (Dolors Casadó) dcasado@montsia.cat / 627 317 245
  • Neteja d’edificis públics (Ulldecona).
    Contactar amb el Servei d’Intermediació Laboral (Núria Simó) insercio@ulldecona.cat / 977 573 034
  • Neteja d’edificis públics (Masdenverge).
    Contactar amb el Dispositiu d’Atenció a les Persones (Dolors Casadó) dcasado@montsia.cat / 627 317 245
  • Peó de brigada/manteniment (la Sénia).
    Contactar amb el Dispositiu d’Atenció a les Persones (Anna Lleixà) alleixa@montsia.cat / 977 099 406
  • Peó de brigada/manteniment (Sant Jaume d’Enveja).
    Contactar amb el Dispositiu d’Atenció a les Persones (Dolors Casadó) dcasado@montsia.cat / 627 317 245

Els processos selectius començaran a partir del juliol de 2025 i s’allargaran fins formalitzar els contractes amb data límit d1 de novembre de 2025.

Tota la informació actualitzada sobre les contractacions se publicarà als taulers d’edictes de cada ajuntament on s’ofereix el lloc de feina.

Les persones participants al programa que pertanyen als col·lectius PANP, DONA i PRGC, poden acreditar que no cobren la prestació per desocupació de 2 maneres:

  • Presentant un certificat de prestacions del SEPE, o
  • Signant una declaració responsable.

Aquests contractes de treball estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i efectuats d’acord amb les condicions establertes al Programa Treball i Formació regulat per la Resolució EMT/4632/2024, de 16 de desembre, per la qual s'obre la convocatòria anticipada de subvencions per a l'any 2025, en relació amb les actuacions del programa Treball i Formació, per a la participació de les entitats locals (SOC – TRFO EELL) (ref. BDNS 804129); i regulada per l’Ordre EMT/89/2024, de 24 d’abril, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions del Programa Treball i Formació (SOC- Treball i Formació), modificada per l’Ordre EMT/155/2024, de 8 de juliol.

Col·labora