El Consell Comarcal del Montsià assisteix al Dia de les Esquadres de les Terres de l’Ebre a la Ràpita

08/05/2026 Actualitat

El Consell Comarcal del Montsià assisteix al Dia de les Esquadres de les Terres de l’Ebre a la Ràpita

El president del Consell Comarcal del Montsià, Sergi Guimerà, acompanyat de diversos consellers i conselleres de l’ens, van assistir aquest dijous a l’acte institucional del Dia de les Esquadres de la Regió Policial de les Terres de l’Ebre, que enguany es va celebrar al pavelló firal de la Ràpita.

L’acte, organitzat pels Mossos d’Esquadra, va reunir representants institucionals, comandaments policials, membres dels cossos de seguretat i serveis d’emergències. La jornada va estar presidida per la consellera d’Interior o Seguretat Pública, Núria Parlon, i va comptar també amb el delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Joan Castor Gonell, de l’alcalde de la Ràpita, Javier Reverté, i de l’intendent cap de la Regió Policial a les Terres de l’Ebre, Joan Carles de la Monja, entre altres autoritats.

Durant la celebració es van lliurar felicitacions i reconeixements a agents dels Mossos d’Esquadra, així com a membres d’altres cossos de seguretat, professionals d’emergències i representants de la societat civil, per actuacions destacades i per la seva col·laboració en diferents serveis desenvolupats al territori al llarg del darrer any.

L’acte va servir també per posar en valor la feina diària que desenvolupen els Mossos d’Esquadra en matèria de seguretat, proximitat i atenció a la ciutadania, així com la importància de la coordinació entre administracions, institucions i serveis d’emergència davant de situacions complexes  i emergències viscudes recentment a les Terres de l’Ebre.

Des del Consell comarcal del Montsià es destaca el compromís i la dedicació dels efectius policials i de tots els professionals que treballen per garantir la seguretat i benestar de la ciutadania.

Col·labora